سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و گفته‏اند حارث بن حوت نزد او آمد و گفت چنین پندارى که من اصحاب جمل را گمراه مى‏دانم ؟ فرمود : ] حارث تو کوتاه‏بینانه نگریستى نه عمیق و زیرکانه ، و سرگردان ماندى . تو حق را نشناخته‏اى تا بدانى اهل حق چه کسانند و نه باطل را تا بدانى پیروان آن چه مردمانند . [ حارث گفت من با سعید بن مالک و عبد اللّه پسر عمر کناره مى‏گیرم فرمود : ] سعید و عبد اللّه بن عمر نه حق را یارى کردند و نه باطل را خوار ساختند . [نهج البلاغه]

mbcpersia

 
 
شبکه جدید mbc persia(جمعه 87 تیر 14 ساعت 9:59 عصر )

کانالهای mbc ...این کانالها به عقیده خیلی ها بهترین کانال آزاد است عمده وتنها فعالیتش پخش فیلمهای درجه یک هالیوودی است .کیفیت تصویری این کانال هم مثال زدنی است .این مشخصه ها بعلاوه تنظیم درست ساعات پخش فیلمها این کانال را هم تراز و در بسیاری از مواقع بهتر وبالاتر از کانالهای پکیج شوتایم کرده وبعبارتی این کانال اعتبار ماهواره های عربست ونیلست گردیده است.

----------------------------------------------------------

شبکه تلویزیونی mbc در دبی، پخش تیزرهای تبلیغاتی خود به زبان فارسی برای شبکه جدید mbc persia یا همان «ام‌بی‌سی فارسی» را آغاز کرد.

گروه «mbc» یا «مرکز خبررسانی خاورمیانه» متعلق به یک سرمایه‌دار سعودی است که در حال حاضر هشت شبکه تلوزیونی از جمله شبکه خبری «العربیه» و «mbc2» را در اختیار دارد. این گروه از چندی قبل اعلام کرده بود که تصمیم گرفته شبکه‌ای به نام mbc فارسی راه‌اندازی کند. این شبکه جدید همانند شبکه mbc2 به صورت 24 ساعته فیلم‌های هالیوودی را البته این بار با زیرنویس فارسی و تبلیغات فارسی پخش خواهد کرد.

mbc persia





بازدیدهای امروز: 1  بازدید

بازدیدهای دیروز:5  بازدید

مجموع بازدیدها: 43950  بازدید


» اشتراک در خبرنامه «